Aktuální seznam volných pracovních míst ve společnosti Stargen EU s.r.o.

Do naší společnosti hledáme vhodného kandidáta na pozici Servisní technik Radioterapie

V případě vašeho zájmu, zasílejte prosím životopis na: gabriela.krenkova@stargen-eu.cz

Servisní technik Radioterapie – popis pozice

Co požadujeme:

  • ukončené VŠ  nebo SŠ vzdělání elektrotechnického směru
  • alespoň základní orientace v servisu vysoce technologicky náročných zdravotnických prostředků
  • výhodou jsou znalosti v oblasti servisu zdrojů ionizujícího záření
  • aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • výhodou znalost IT a síťové komunikace
  • vyhláška 50/78  min. §6
  • manuální zručnost
  • samostatnost a osobní zodpovědnost
  • komunikativnost
  • ŘP průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • ochota cestovat po celé ČR, časová flexibilita

Co nabízíme:

  • zcela individuální na objektivních osobních výsledcích závislé odměny za práci
  • plán jasného kariérního růstu
  • práci na vysoce sofistikovaných zařízeních
  • přátelské pracovní prostředí a flexibilní pracovní dobu
  • zapojení do firemního vzdělávacího programu s možností rozvoje a prohlubování profesních znalostí
  • nadstandardní zdravotní preventivní závodní péče poskytovaná v lékařském zařízení univerzitního typu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • služební automobil

 

Do naší společnosti hledáme vhodnou kandidátku na pozici Obchodní referentky. Nástup možný ihned.

V případě vašeho zájmu, zasílejte prosím životopis na: gabriela.krenkova@stargen-eu.cz

Obchodní referentka – popis pozice

Co požadujeme:

 Kvalifikace: SŠ nebo vyšší odborné vzdělání, AJ podmínkou

  • vede evidenci obchodního případu
  • odpovídá za dodržení procedurální posloupnosti obsahu každého obchodního případu, každé veřejné zakázky, od založení do ukončení, tj. úhrady KF
  • kompletuje nabídky v rámci veřejných zakázek, odpovídá za jejich úplnost a splnění stanovených kvalifikačních předpokladů
  • vede korespondenci týkající se obchodních případů, veřejných zakázek
  • vede evidenci zapůjčeného zboží ze zahraničí, odpovídá za jeho vrácení, popř. fakturaci
  • vypracovává kupní smlouvy, resp. smlouvy o dílo
  • objednává zboží
  • dává pokyn k instalaci dodávaných přístrojů
  • zpracovává a zasílá faktury zákazníkům
  • vyřizuje reklamace s dodavateli a divizí servis
  • objednává překlady cizojazyčných prospektů, letáků a technické dokumentace
  • spravuje konsignační sklady
  • přispívá do evidence a aktualizace adresářů
  • vyhledává nově zveřejněné veřejné zakázky

 

Předpoklady pro vykonávání této pozice:

Komunikativnost

Pečlivost

Znalost problematiky Zákona o zadávání veřejných zakázek

Dobrá znalost AJ – každodenní komunikace

Zkušenost s logistikou zboží + skladová evidence

Logické myšlení technického charakteru

Povědomí co je Intrastat, export, import

 


Dovolujeme si Vás informovat, že Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pro účely probíhajícího výběrového řízení. Poskytnuté osobní údaje budeme zpracovávat výhradně s cílem posoudit vhodnost Vašeho uplatnění na příslušnou pracovní pozici a pro případnou komunikaci s Vámi. Poskytnuté osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu nezbytně nutnou, nejdéle však do doby ukončení výběrového řízení.


Podklady k proškolení v oblasti BOZP a PO

BOZP a PO-studijní materiál